nevruz0506 merhaba kızlar benim kızım 2 buçuk aylık oldu normalde günde 2 3 defa altını değiştirirdim ama Bi kaç gündür çişini bile yapmıyor yapınca da sapsarı bu arada hem mama hem anne sütü veriyorum bu durumu yaşayan var mı lütfen yardım edin
Emineg35 nevruz0506 doktora götürün lütfen. İdrar yollarında enfeksiyon olabilir. 4 aylık bebeğim de geceleri çişini yapmıyor diye götürmüştüm. Enfeksiyondan şüphelendiler.
Mrv-0809 nevruz0506 canım doymuyor olabilir benim kızımda da olmuştu hem mama miktarını arttırıp hem her mama sonrası 4 çay kaşığı su vermiştim ve geçti bir günde susuz kalıyor olabilir malum havalar çok sıcak
yavrusununannesii nevruz0506 erkek bebek mi eğer öyleyse benimkide az yapıyordu hatta damla damla pipi ucu yapışıkmış ve enfeksiyon vardı sunnet olunca geçti. Eğer kızsa enfeksiyon olabilir ve çok terliyordr az az su ver
nevruz0506 babyy yok sadece çok az yapıyor mesela günde 1 defa yada 2 defa gece den sabaha kadar çok az yapıyor
nevruz0506 Mrv-0809 her emzirmeden sonra mama veriyorum günde 2 3 defa veriyorum 2 buçuk 3 ölçek veriyorum
Asenana nevruz0506 doymuyor olabilir havalar da sıcak susuz kalmış olabilir bi doktora götürmek en doğrusu bence