Kizlar 1ay 6 gunluguz doğduğundan beri hep emzirdim ama 25 günlükken felan bacagimdan ameliyat olunca hastanede yattım 1 hafta mama verildi çıkınca hem mama hem süt ile devam ettik şimdi mamayı kestim en fazla 1 kere felan veriyorum ama doğduğunu nasıl anlarım yani doyuyomudur vicdanım rahat değil sanki mama veresim geliyo devamlı