Handanogur3888 bir ay önce bizde ailece covid atlattık bebeğim de 11 aylıktı sadece bir gün ateşi oldu o da dişten diye tahmin ediyorum ben,bir de benim oğlumda gözlemlediğim sadece huzursuzluktu çok şükür.İçiniz rahat olsun takibi ve tedbiri elden bırakmayın bize aile hekimimiz bol bol kefir önermişti çoook geçmiş olsun