Mom9870 Umay3840 Sıkılmıştır konuşmak sohbet etmek istiyordur, anne kucağını kokusunu istiyordur, yada bir yeri ağrıyordur?
rua_da_senhora_das_verdades Umay3840 onu rahatsız eden bir şey olabilir. Mesela sıcaklamıştır ya da üşümüştür. Ya da gazı vardır size yok gibi geliyordur. Herhangi bir yeri ağrıyordur vb.
Mervehtp81 Umay3840 bi sebep yok genelde ane sıcaklığı isterler konuşmak isterler al kucağına sürekli konuş sakinlesecek
Bydhalim37 Altı pistir, uykusu gelmiştir, karnı ağrıyordur, bütün gazını çıkaramamıştır, ya çok sıcak ortamdadır ya da üşümüştür, kabız olmuş olabilir… Bir sürü daha nedeni olabilir
3MelekAnnesi3 Umay3840 ayına göre değişir ilk 3 aylık dönemde bence en cok gazdan aglıyolar sonraki 3 aylık dönemde kucakta gezmek için aglıyolar sonraki 3 aylık dönemde istedikleri olmadıkları için vs vs diye devam eder 😂😂
gezentianne Umay3840 ilk 3 aylık dönemde anne karnını özler 9 ayki alışkanlıgı değiştirmek,dünyaya adapte olmak kolay değil.Cogu aglama gaz sancısıyla karıştırılır,bebegi ana rahminde gibi sarıp sarmalamak beyaz gürültü dediğimiz aspiratör sesi süpürge sesi araba sesi rahatlatır bu da demek olur li zaten gazdan değil. Çünkü anne rahmi 9 ay boyunca suyun içinde uğultuluydu gürültülüydü siz yürüdükçe o sallanıyor yatıyordu bu yüzden dopgudunda bunu özler dünya ona korkunç gelir
Zeynep-mina12 Umay3840 biz ne kadar gazı yok diye düşünsekte gazı oluyor canım bide arkadaşın dediği gibi anne karnını özlüyor bazı bebekler 🙏🏻Karnını elle sertse gazı vardır
Umay3840 Zeynep-mina12 haklısınz canm durduk yere aglyo ve sebebini bilmyrm canm sklyo susturamyrm da
Zeynep-mina12 Umay3840 benim kızımda çok ağlardı kolikmiş doktora götürünce anladık tabi bizde bir sebep bulamıyorduk o ağlarken
Zeynep-mina12 Umay3840 genelde akşam 7 gibi başlardı ağlamaya ne yapsak susmazdı 45 dk 1 saat ağlardı durmadan ben sıkıca sarıldım bi şarkı uydurup söyledim kucağımda tempolu yürüyerek öyle biraz sakinleşirdi
Zeynep-mina12 Umay3840 bizim ki 3 aylıkken azaldı şuan 4,5 aylık önceye göre baya fark var bi dün akşam uzun zaman sonra bi ağlama tuttu o kadar 🙏🏻