21idil merhaba . Bu kişiden kişiye değişiyor . Benim bebeğim 16 aylık oldu ama hala gümüş kapak ve göğüs pedi kullanıyorum. Bir ara konu açmıştım bununla ilgili . Bir arkadaş buz surmemi önermisti bir süre devam ettim birazcık azalttı ama süreklilik olmuyor. Bebeğim biraz iri hem zaptedip hem buz tutmak ya da elle bastirmak zor . Bu arada göğüsün büyüklüğüyle de alakalı değil benim gogsum küçük fakat 7 aylıkken sagdigimda 450 CC süt cikiyordu