Kızlaaar merhaba yaklaşık 2 3 haftadır aynı şekildeyiz. 50 günlük bebeğim gece uykuları çok güzel ama gündüz evde asla doğru düzgün uyumuyo arabaya binersek araba da uyuyo fakat akşam üstü saat 6 gibi huysuzluğu bi başlıyo ağlıyo memede uyuyo yatırınca bağırmaya başlıyo emmiyo da emzik gibi kullanıyo. Emzik veriyorum anlıyo atıyo tekrar bağırıyo. Neden olabilir doymuyo mu acaba diye akşamları mama veriyorum kusuyo yine huysuz yine meme istiyo🤦🏼♀️ Napcağımı şaşırdım şimdi yine mememde uyuyo🥺