Efem123 5 aylık olucaz bu hafta bebeğim sürekli kusuyor demir ilacı verdi sağlık ocağı vegaferon ismi onunla bı alakası varmidrki kizlar sabh veriyorum çocuk aksama kadar sürekli kusuyor önceden hiç kusmazdi nerdeyse Nadir kusardi
Tugbaa06 Efem123 vegaferonu banada verdiler ben kullanmadım içinde paraben var doktor başka bişey yazdı onu kullanıyoruz kan olarak ama 5 ay civarı fizyolojik reflü normal olur sonra sonra azalıyor
Zey66 Efem123 son zamanlarda bi salgın var çocuklarda benim kızımda 1 haftadır kusuyo doktora götürün isterseniz
Mbal Efem123 Demir ilacı kusma yapıyor bebeklerde. Durumunuz varsa ocean, Sidefer, bestiron vs kullanın. Sağlık ocağının verdiği hem içeriği temiz değil hem kabız yapıyor hem dişlerini boyayacak zamanla.
Efem123 Tugbaa06 bende bı doktora sorayım ozamn ilacı ilacdsn sonra kusmalar çok oldu ondan suphelendim
Narinim Benim kızomda sürekli kusuyordu doktora götürdüm tahlil falan yapıldı reflü dediler gaviston tozu verdilwr ilacın üzerine 2 aydır kusmuyor şükür
ASELANIL Narinim Benim 3 aylık ikizlerim var benimde 3 ay girince kusma arttı reflu dedi doktor gaviscon toz verdi ama benimkiler hala kusuyorlar
Mbal Efem123 bizim doktorumuz önerdi. Süt alerjisi varsa ocean yoksa istediğinizi alabilirsiniz. Forumda aratın isterseniz çoğu anne bunları kullanıyor.
Oznurcoskun Efem123 yapabilir cogu kişi kullanmıyor bende kullanmıyorum 6 aylık olunca pekmez ver bir cay kasıgı