İyi akşamlar dişçiden geliyorum geçmeyen dış ağrım vardı 20lik dişim çıkamiyormus iltihap yapmış antibiyotik kullanacaksın bitince fil cekilecek dedi emzirdigimi söyledim o zaman aile hekimine git ona göre bir antibiyotik yazar dedi varmı yaşayan antibiyotik veriliyormu emzirirken ağrıdan duramıyorum ağrı kesici falan kesmiyor 😥😥