Maya bizde temmuzda Bodrum'a gidicez aracımızla.daha rahat olacağını düşünüyorum. Uçakta kulaklardan dolayı aglayabilir endişem vardı o yüzden tercih etmedim
Çünkü bebeğim inanılmaz asabi. Ve sinirlenince normal ağlamıyor😄baya kızarıp morarıyo falan imkanı yok kolay kolay susmuyo.göze alamadım 🤣 şuan 7aylık .9ayı bitmiş olacak giderken