Meliasaa-28 hastaneye iki koca şişe kayısı hoşafı götürdüm, tüm gün onu içtim. Hemen ilk gün tuvalete çıkmıştım. Ama eve çıktıktan sonra da yaklaşık 10 ya da 15 gün ben sıvı beslendim. Çorba yemek suları salata. Bu tarz yedim hiç kabız olmadım. Mümkünse ilk hafta sıvı beslen bol bol sıvı tüket ki kabızlık olmasın. Zaten insan karnını hissetmediği için nasıl ıkınacağını da bilmiyor. Ben kabız olmamama rağmen tuvaletimi zor yapıyordum karnımda his olmadığı için. İnşallah tez zamanda kurtulursun🙏🏻