Emel95 Selam kızlar doğum yapalı 8 gün oldu ama ara ara ağlamak geliyor bana eşime sarılıp hıçkıra hıçkıra ağlıyorum.. mutlu olmam gerekirken neden biri ölmüş gibi yas var içimde bilmiyorum😔 yaşayan var mi bu durumu
Mehmetereninannesi Emel95 herkes yaşamıştır tek değilsin 😊geçiyor bende en ufak seye ağlardım annemi görünce daha cok ağlardım
Seldademir Emel95 merak etme 3 ay içinde geçicek :).. bebeğinle 1 ay sonra ufak ufak dışarı çık yürüyüşler yap görüceksin iyi geliyor.. hepimiz yaşadık tek değilsin :)
elmadilimim Emel95 çok normal. yalnız değilsin zor günler geçiriyorsun ilk aylar çok zordur ama üzülme yıpranma geçecek. çocuğun hızlıca büyüyecek oturup gülüşeceksinz kendini toparla. her anın tadını çıkar sen ağlarsan bebeğin de üzülür 🙏🏻
Tobby19 Emel95 yaa❤️❤️❤️Sizin duygusallığınıza bir sürü kalp ❤️💜💜💜elbetteki geçecek hiç takmayın bol bol ağlayın içinizden nasıl geliyorsa lohusa kafasını öyle yaşayın🌸
Emel95 Mehmetereninannesi hic gecmicekmis gibi surekli üzülüyorum bebeğimi incitecem diye de çok dokunamıyorum yetemiyormuşum gibi geliyo onada üzülüyorum henüz gaz çıkartmayı öğrenemedim
Mom544154 Emel95 cnm bende çok ağlamıştım sütümde gelmemişti adamakıllı emziremiyorum diye kafaya takıyordum. Hepsi geçicek zamanla
Bebegimm1 Emel95 sirtini assagidan yukarı ovala sonra pit pıt hafif vur alttan gazini bacak egzersizleri yap youtube dan aç izle geciyor hepsi alışıyorsun hormonlardan dolayı boyle hissediyorsun arada çık dışarı nefes al iyi gelir
ikiprensannesi_gul Emel95 lohusalıktan geçicektir hepsinin ayrı güzelliği var tadını çıkarın sağlıcakla büyütün 💜🌸
Uzaymekiii Emel95 çok normal tutma kendini ağla rahatla hormonların dengesizliği, minicik bi bebeğe bakacak olmanın verdiği telaş ve heyecan insanın dengesini bozuyo ağlayabileceğin bi omuz var ne güzel😌
Meliasaa-28 Bende de doğum yapalı 6 gün oldu durup ağlıyorum kalabalık etrafım ama içimde hüzün var bebeğim de bende sağlıklıyız çok şükür ama ağlayınca üzülüyorum üzülüyorum diye ağlıyorum
Lulemom Emel95 aa bu ben 🤣 saatlerce hıçkıra hıçkıra ağladığımı biliyorum. Ve sebepsiz 🙊 şimdi 11. Gündeyim. Kendime geldim çok şükür 😄
EsmahanAsyaMom Emel95 bende yatak odasına gidip bol bol ağladım eşimde geldi ağladım bol geçiyor şimdi de iyiki doğurmuşum diye bağırıyorum evde🤲🏻🥰