Canlarım, bebeğim göğsümü almadığı için mecburen silikpn uç kullanıyorum ve bebeğim ön sütü içiyor hızlı geldiği için akış yavaşlayınca bırakıyor. Bunu nasıl yeneceğim. Böyle yaptığı için de tam doymuyor çünkü yağlı sütü içmiyor. Ne yapmalıyım ççzüm bulamadım 🤦♀️