BurcAk 4 aylık oldu kızım ama yapışık ikiz gibiyiz gün içerisinde hiç birşey yapamıyorum çıt çıksa uyanıyor duzenli bir uyku olayı yok ya topta zıplıyoruz ya memede uyuyor keyfi hangisini isterse uyudumun 5 dk arayla sıçrayıp uyanıyor. Uyanmasın diye uyuduktan sonra ayagıma alıyorum gözünü açtıkça sallıyorum🥴 gece uyuyor dicem ama onda da 4-5 kez uyanıyoruz. Akşam 8den sonra ışıkları tv yi herşeyi kapatıyoruz evi kapatıyoruz yine de deliksiz uyumuyor Ev uçtu😞 1 ay sonra iş başı yapacağım bana bi akıl verin bu çocuga duzen nasıl sağlarım??
p1nar BurcAk off ayni ben. Anneme alışsın işe başlayacağım diye bakiyorum ama ne mümkün. Kucakta uyuyor sadece yatirinca uyaniyor. Hadi diyorum annemin kucagina vereyim uyurken de bir yemek yiyeyim dus alayim ondada ciglik cigliga uyanıyor. Sadece eşimde duruyor o da cani isterse istemezse onda da ağlıyor. Nasil ise gideceğim hic bilmiyorum🙈
Selma_brn BurcAk Canım sesli ortamda olsun bebeğin bn tv çalışırken bebeğimi uyutuyorum sese alışık olsun yoksa çıt sesine uyanırlar
Senanurkmrc BurcAk beyaz gürültüyle uyutmayı denemelisin. Benım kardeşim o şekilde uyutuyor yoksa onun çocuğuda öyle annesinden ayrılmıyor
Cnsrdndr10 BurcAk yalnız değilsin ben uyku nedir unuttum 4. Ay atağı yaşıyorsunuz büyük ihtimalle bizde öyleyiz çünkü
BurcAk p1nar ben de annemi çağırdım ama Ekim’de ancak gelebilecek. Şimdi bir de yatakta sırt üstü zıplamaya ve kendini uyandırmaya başladı 😬 işe de başalayacagım uyku eğitmeni ile konuştum muhtemelen bu ay bitince destek alacagım 😥 millet nasıl bakıyor gerçekten anlamıyorum bazen bi ben beceremiyormuşum gibi geliyor
p1nar BurcAk hangi egitmenle çalışacaksınız, surec-sonuc nasil olacak haberleşelim olur mu. Benimkide kollarıyla kendini cok uyandırıyor. Kundakta çare olmadi. Ellerini kurtariyor kurtaramazsa da kurtaramadığı icin sinirlenip uyaniyor. Başlarda ac dedik ondan uyuyamıyor mama verdik. Hadi gazdandir dedik e gaz sorunu da azaldi. Hala çare yok. Bana da bir tek ben bunlari yaşıyormuşum gibi geliyordu🙈
Bsrerva Bebeği kundaklayarak uyutabilirsiniz. kesinlikle uykuya gecısini kısaltiyo ve uyku suresini de artiriyo. Bende ayni sorunlari yasiyordum bu sayede daha güzel uykularimiz
BurcAk Bsrerva doğduğu günden beri kundak sevmedi hep bir kol çıkarma çabası bir de artık hareketlendi zararlı olur kundak 🥴
BurcAk p1nar uok inan birebir aynısı 😃ben de ben beceremiyorum herhalde bebek bakımını dedim balbadem diye insta sayfası var sordum henuz erken dedi bana 36 hflık doğdugu için minnoş bi kadına benzıyor ☺️
BurcAk p1nar bir de uyku kitapları okumaya basladım bizim de kolik sıkıntımız oldu muhtemelen allerji de olabilir dediler o zaman tuvalet iletişimini denedik bir de süt ürünlerini kestim baya azaldı şimdi hareketlenince de gaz sorunu azaldı hala 3-4 kez kaka yapıo gerçi ama bi tık iyiyiz bi çözüm bulabilirsem paylaşırım 😃 bizde banyo da işe yaramıyor banyodan sonra cin gibi oluyor 🙈
BurcAk p1nar yanlış söylemişim bibalbade imiş 😬 uyku yolculuğu diye ikinci bir hesabı var 5 ay dolmadan almıyor ama 🥴 bana biraz bekleyelim dedi yine de çok tatlı hoş birisi eğitim vermese de bir çok öneride bulundu sayfasını incele istersen ☺️
hilal_bilge Ya bu aynı biz :) topta zıplama, memeden ayrılmama, tüm gün kucakta gezme, yarım saatte alarm kurmuş gibi uyanma. Ne ararsanız var. Ben kızımı 2 aydan beri yüz üstü yatırıyorum kollarıyla kendini uyandırmasın diye, denediniz mi hiç?
hilal_bilge Uyku eğitimi alırsanız, bilgi verebilir misiniz nasıl oluyor? Sırt üstü yatırdığım an çığlık çığlığa ağlıyor bebeğim, bu şekilde uyku eğitimi verilip verilemeyeceğini merak ediyorum
BurcAk hilal_bilge yanlış soylemişim konuştuğum kişi uyku yolculuğu diye geçiyor instada bibalbade diğer hesabı doğum haftasına göre erkenmiş kasımda başlayabiliriz dedi 😕 ben biraz uyku süresini uzatmayı başardım gündüz uyuduğu zaman ayağıma alıyorum normalde sallamakla uyumuyor ama uyandı mı ayakta pışpışla devam ettiriyordum uykusunu 1-2 hafta oyle geçti suan ilk gündüz uykusunu 1,5 saate çıkardı artık ilk uykuda sallamıyorum ☺️ Diğer uykuları düzelmedi 🥴 gece uykusunda harap bitap düşüyoruz 🙄bu gece 22:30 da uyudu her 1.5-2 saatte bir uyandı
hilal_bilge BurcAk gündüz bir kere 1.5 saatlik uyku uyusa daha ne isterim ah ah, ben de bakayım söylediğiniz sayfaya teşekkürler