Merhabalar..
Malumunuz haftaya okullar açılıyor ben de doğum iznimi bitirip başlayacağım..Kızım 6,5 aylık olacak yeni yeni ek gıdaya geçtik tadımlarla ilerliyoruz.Kızım bana çok bağımlı emerek uyuyor.Bakıcıya emanet edeceğim ama çok tedirginim emmediği zaman hıçkıra hıçkıra ağlıyor ve susmuyor.Bu durumda ne yapmam gerekli benim gibi olan anneler yardımcı olur msnz.?