4 ay 16 günlük kızım var genellikle 90cc mama içiyor 2buçuk 3 saat tutuyor fakat bu ölçü bana çok az geliyor ayına göre. 120 veriyorum geceleri rahat içebiliyor fakat genellikle gündüz verdiğimde ya 30unu bırakıyor ya da bitirip kusuyor. Sizce 90 az değil mi? Kilo alımı düzenli aslında ama çok üzülüyorum doymuyor ya da kilo almayacak diye