Anneler merhaba
Eşim nöbetçi bu hafta. Geçen gece kızımla evde yalnızdık. Tansiyonum düştü diye düşünüyorum bayılma hissi geldi. Çok kötü oldum. Kayınvalidem yakın onu aradım hemen geldi sağolsun. Bu gece de yalnızım. Dün gece bardı eşim gün aşırı nöbetçi. Şimdi o his arada gelip gidiyor yine. Kocaman iki bardak tuzlu bol tuzlu ayran içtim. Yanaklarım kızardı. Tahmin ediyorum ki yükseldi düzeldi tansiyonm. Ama cihaz da yok bilemiyorum. Kaynanam çağıramıyorum covid temslı şüphesi var. Testi belli olmadı. Çok üzülüyorum napabilirim. Bayılırsam korkusu var kızım yalnız nasıl olacak ☹️ Allahım bir an önce sabah olsun