Busra2706 Merhaba anneler, 1 aydır bileklerimde ağrı var baş parmağıma vuran. Doktor de quervain rahatsızlığı dedi. Atel kullanıyorum şuan ama 2,5 aylık bebekle zor oluyo. Diğer yöntem kortizon iğnesiymiş. Aranızda bu durumu yaşayan kortizon yaptıran var mı?
Gamzearpks Merhabalar aynı rahatsızlık bendede var.siz iyileştinizmi.3 aydır geçmedi.doğumla başladı.