Aybalam00 Kızlar 4 aylık kızım var. Etrafımda bazı kişiler demir ve kan ilacı kullanmaya başlamış. Sizler ne kullanıyorsunuz ayrıca kan tahlılı yaptırdınızmı yoksa direk mi kullanmaya başladınız.
Ozgeasya77 Bende şurda bekleyeyim. 4.aya giricez bizde merak ediyorum tahlil falan yaptırmadan nasıl veriyolar bu ilaçları diye iyi olmuş sormanız🌼