[silindi] Ben aldım canım karşı komşum almıştı birde üst kat komsum almıstı çok faydalı bi krem diye aldım gratiste baktımdı kışın çok pahalıydı trent yoldanda alış veriş hiç yapmadım orda indirimleri oluyor du içimde kalmıstı aldım😁 inşallah faydası olur ama bunun yanında birde at kılı fırçası lazım tabi yada kabak lifi