Anneler merhaba 🍀
Kızım 5 aylık ve bacakları dolgun bir bebek. Doğduğundan beri sürekli prima premium care kullandık ama çok iz yapıyor kıpkırmızı oluyor bol taksak bile. Prima Aktif bebek kullandım çok kokuyordu, sleepy denedik hem çok sert hem de ıslak kalıyor, prima günlük rahatlık güzel gibiydi o da çok bulunmuyor. Yumuşak, çok kokmayan, nemli bırakmayan ve en önemlisi iz yapmayan bebek bezi öneriniz var mı?