6 aya girdik sayılır 2-3 güne. Doktorumuz yavasgan başla dediği için başladık yoğurt kabak ama hiç ağzını acmıyor kilit yapıyor hele kabakta blw gibi parmak şeklinde yapıp koydum yemedi çatalla ezdim yemedi püre yaptım yok böyle gider mi düzelecek mi çok mu beklentiye girdim acaba ama iki çay kaşığı bile yemedi