Sidar21 Merhaba kızlar yaklaşık 5 gündür çok terliyorum ama soguk ter özellikle geceleri 2 gündür de bogazım ağırıyo başka bir şey yok 1 aylık bebeğim var bu arada napcam bilmiyorum 😔
Mnlannesi Sidar21 test ver canım inşallah değilsin dır ama bence değilsinizdir insanlar bu havalar da soğuk sıcak terliyor
VMS Sidar21 birebir ayni seyleri yasadim pozitif ciktim cok sasirdim bence test yaptirin belki siz negatifsiniz ama riske atmaya degmez
Sidar21 Mnlannesi testten de korkuyorum kendimi eve kapattım ev çok sıcak ama ben üşüyorum eşimde birsey yok soguk mu aldım korona mı oldum bilemiyorum
Pamircik Sidar21 bende de aynı belirtiler vardı test oldum. Testi abartıyorlar, çubuğu burna sokunca bir sızlıyor o kadar.
Defneninannesie Sidar21 dogum yapmış ınsanız normal yada sezaryen bır test nedır ben Boyle deyıp verdım negatıf cıktı .anlık bosey korkmayın
Sidar21 Mnlannesi geçmiş olsun inş soguk almışızdır korona ileti beni çok korkutuyor çünkü bebeğimden önce bu kadar korkmazdım ama şimdi çok farklı
Mnlannesi Sidar21 Allah razı olsun size de gecmis olsun evet bebeğim. Olduğu için bende aynı şekilde yim sizinle, ama. Soğuk almışız dır
Sidar21 Defneninannesie 31 Temmuz’da normal Doğum yaptım devamlı sıcaklardan dolayı terliyordum fakat 5 gündür soguk terleme ve Boğaz agrısı var günde 10 kez üst değiştiriyorum vücudum buz gibi havalar sıcak diye balkon kapısının önünde uyuyordum terliyordum gece de hafif terliyordum bir süre sonra da soguk tere dönüştü bu
endlesslove Sidar21 Üşütmüş gibi duruyorsunuz lohusa kadınlar daha çok etkilenir her ne kadar konduramayıp doğumdan sonrada normal hayatımıza dönmeye çalışsakta malesef olmuyor. Bana kalırsa sizinki üşütme. Ama yine de belli olmaz bir test verin derim
Sidar21 Öyle yapcm umarım negatif çıkar normal Doğum yaptım dikişlerim çok fazlaydı bebeğim 36 hafta doğdu küçücük dikişlerimden dolayı hala da doğru düzgün ilgilenemiyorum şimdi testim de pozitif çıkarsa ne yaparım bilmiyorum 🥺