Hanimlar merhaba %70 zihinsel engelli kardeşim var anne ve babamız vefat etti kardeşime ben bakıyorum yalnız son 2 yıldır da epilepsi hastası yeni çıktı yani ben yeni rapor çıkarmak istiyorum otv muafiyetli çünkü kardeşimle toplu taşıma aracı kullanamıyoruz bi cok kez kriz geçirdi sizce %90 oran alabilir miyiz bilgisi olan var mı bu konularda