kubusss çocuk doktorumun önerisiyle 4.ayda ek gıdaya başladım .başladım bile sayılmaz doktorumun dediği söyle!
asla doyumluk değil günde 4kez 6cay kaşığı şeklinde 1.elma suyu 2.yoğurt 3.yemek suları 4.herhangi bir meyvenin suyu ^ bu şekilde 4.ayda ek gıdaya başladım 5.ayda buna devam ettim 6.ayda tadimlar 3gun kuralıyla patates kabak vs.. suan cok sukur ki yiyor 4.ayda başlatma sebebiyse tam olarak söyle dedi bebekler kaşığı tanımadıkları için diş döneminde kasık istemiyor ağızlarına yabancı cisim diye alışmaları için belli bir süre gidiyor dedi yani 4.ayda yemek yemekten çok yemek yeme alışkanlığı kazandiriyormus