Ben yeni doğum yaptım doğumum zor geçti sonrasında hastanede kaşdıgım günler alt dikişimde ağrı vardı cumartesi taburcu oldum eve eldim duş aldım hemen acile gittik karnımda karnımın alt sağ kısmı midemin altı her yerim sancıyor ne yapsak geçmedi baktılar bişey yok dediler ağrı kesici içsem fayda etmiyor gün geçtikçe geçeceğine daha cok çoğalıyor böyle bişey yasayan oldumu dayanamıyorum oturup kalkamıyorum emziremiyorum çok kötüyüm.