Gulden48 2 aylik bebegim 3 gundur kakasini yapmiyor cok rahatsiz da degil aslinda var mi bizim gibi olan?
mombeto Gulden48 10 güne kadar normal sadece anne sütü alıyorsa mama ile besleniyorsa da 5-6 gün arası normal diye biliyorum o dönemlerde biz de hafta bir yapmıştık bir süre
Miniknur Benimki öyleydi 3-5 -8-16 günleri buldu zamanla. Çokta rahattı hiç sıkıntı çekmiyordu ama sebebi süt ve süt ürünleri alerjisiymiş diyete girdim bir ay sonunda düzeldi sizinki öyle olmayabilir ama aklınızda bulunsun çünkü benim çok geç teşhis konuldu