Metehan123 bunun icin sakin doktora gitme cok gereksiz canim. ‘Oglum yavan kabagi begenmedi’ dersen biraz lezzetlendir der sana, dedigim gibi kabagi kimse ham sekilde yemez. Bu arada yedirdin mi yogurtla flan ? Begenmistir oyle, begenmezse de zorlama, nasilsa corbasina flan koycaksin hic kasilcak bi durum yok yani