Oğlum 15 aylık yaklaşık bir aydır asiri bir kusması var ve gecmiyor yaz ishali salginina yakalandik gecen hafta bulanti surubu kullaniyoruz fakat o da pek etki etmedi ne yesehemen çıkarıyor geri sanki midesi öğütmüyor neden olabilir sizce bir fikriniz varmı