Kubra4745 kızım ilk dişini 5 aylıkken çıkardı canım diş dönemlerinde 3 kez acillik olduk mikrop kapıyodu sürekli elini ağzına götürdüğü için ateşleniyordu. Ve tabiki ishal oluyodu Sonrasında 7. Aydan sonrada bunlar olmadı çok şükğr ama huzursuzluk gece uykuları gitti 2den önce uyumuyorduk düzenimiz aştüst olmuştu tabiki her cocuk farklı umarım çok kolay geçirirsiniz siz 😊