alchn benim büyük oğlum bu aylarindayken gayet düzgün söylüyordu herseyi anlatıyordu derdini iyi kötü ama küçük neden böyle bende bilmiyorum sanırım dili ağır yada tembel artik ne denirse doktora falan sorduk da 5 yaşına kadar bile konuşmayan var demisti gelişimi güzel ama konuşma yok bide bizim daha bıngıldağı kapanmadı acaba ondan mi diye düşünmeye basladik