Merhaba kızlar 🌺bebeğim 20 aylık bir çok kelimesi var bazen ikili cümleler kuruyor basit cümle anne kalk anne giy anne çiş gibi omun haricinde organları biliyor mesela göz kulak burun diş el ayak saç dil kendince söylüyor tabi ama anlaşılıyor hayvamların seslerni baya biliyor özellikle kedi köpek aslan inek kuzu arı yılan favorisi..artık hayvan isimlerinide söylüyor bir kaş tane renklerde mavi yeşil beyaz pembe mor gri yi biliyor rakam olarakta bir iki üç beş dokuz diyor nedense böyle ezberlemiş🤷🏻♀️ onun dışında anne baba su mama anane dede teyze abi abla bebek dayı diyor yemeklerfr şuan su ekmek pilav makarna süt muz diyor mimiklerimizde kuvvetli kızım nasıl güler kızım nasıl ağlar kızım nasıl şaşırır kızım nasıl kızar dediğimde hepsini yapıyor bunlar aklıma gelemler.sizlerin dil gelişimi nasıl bazen bu aylarda 2-3 kelimeli cümleler kuran bebekler görüyorum acaba dil gelişiminiz bu aylarda nasıl sizlerinde fikrini almak istedim?