UzayliOzge zaten bence tamamen iyileştirmiyor gümüş kapak ama daha da kötü olmasını engelliyor gibi. Bu her annede ( hemen hemen hepsinde diyeyim ) olan bir durum ya vücut alışacak illa ki… inşallah en kısa sürede alışırsınız. Bebeğinize ve size sağlıklı günler dilerim, çok güzel heyecanlar yaşıyorsunuz kaygılar yaşıyorsunuz şu an, her şey çok güzel olsun 🐥🥰🙏