Sofiyovamagamed İnanmiyordum hamileyken ciyer yiyip elini surme bebeyinde leke olur derlerdi bir defasinda simdiye kadar aklimda son ayimdaydi ciyer yedim ensem kasindi orani kasidim ve sonuc bebeyimin ensesinde dogum lekesi var 🤦🤦🤦
Serapveminikleri Sofiyovamagamed denk gelmiştir bence bende yedim son ayda anlım kaşındı kaşıdım hiç yok 😂
Leylaa_ Sofiyovamagamed Bende ilk zamanlar son zamanlar yedim bi şey olmadı ama elimi bi yere sürmedim çilek karadut çok yedim kızım göz kapaklarında sanki açık pembe far sürülmüş gibiydi 2 ay 24 günlük oldu büyüdükçe açılıyor renkler geçiyor