Bsradkn Merhaba 20 aylık oğlum var sabahları 1 kaşık pekmez veriyorum zararı var mı bilen var mı faydalı diyorlar kemik gelişiimi boy atma gibi güzel yorumlar var kullan ve etkisini gören var mı aramızda
Belgiansareweird Bsradkn 12 aylik ogluma son 6.ayda her sabah 1 cay kasigi keciboynuzu ozu ve 1 cay kasigi tahin tozlanmis kuruyemisle karistirip veriyorum. Zarari varmi bilmiyorum ama bana cok saglikli gibi geliyor
Balkizlarim Bsradkn Ben 3 kizimdada kullanıyorum çok memnunum hem iştah açıcı yönü var hem kilo boy yönünden güzel ve kansızlık için iyi bizim değerler şükür güzel hasta zamanlarında da kullaniyorum 👌💕😍😍😍
-erCansu- Bsradkn Pekmez değilde özünu veriyodum ben özellikle marketten alinanlarda şeker falan oluyor yoksa çok faydali
Dilannnn355 Bsradkn 7.aydan beri her sabah bir kaşık içiyoruz kış bitti çok şükür hastalık görmedik faydası olduğunu düşünüyorum 👶🏼🥳
Emine_1245 Yok canım niye zararı olsun. Oğlum 16 aylık bende hergun bir kaşık veriyorum el yapımı pekmez
Belgiansareweird Bsradkn tek vermekte bence faydali boy uzatigini okumustum. Demir icin sadece pekmezin faydasi olmuyor, hayvansal urunlerde onemli. Ama destekleyici oluyor tabi. Sadece cok asiri fazla vermeyin bence. en fazla 1 tatli kasigi diye okumustum