Teacher-mom aynı kiloda doğmuş bebeklerimiz ve aynı kiloyu almışlar. Doktorumuz çok iyi olduğunu söylemişti çünkü ilk 10-15 gün beklenen şey , bebeğin ödem atarken kaybettiği kiloyu doğum kilosuna dönerek geri kazanması. Hersey yolunda, içiniz rahat olsun:)