Merhabalar Bebegimi yüzüstü yatirdigimda birkac dakika sonra aglamaya veya sinirlenmeye basliyor suan 5,5 aylik böyle giderse nasil emekleyecek? Dogdugundan beri hic sevmedi ne yapabilirim bi önerisi olan var mi yada emeklemeye nasil hazirlayabilirim?