Aysedat iyice saçmalamışlar. Fiyat vermemek nedir. İnsanlar ona göre gelir veya gelmez. Bu özel hastanelerin telefonda fiyat veremiyoruz politikası beni öldürüyor.
Diyarbakırdayım, alanyadan dogum yapıcam. Dogum ücretlerini ögrenene kadar canım cıkmıştı. Gelin görüşelim diyorlar. 14 saati onun için mi gidicem.