3 yaşında kızım var ve 1 yıldır saç derisinin hafif bir bölgesinde kalın sarımsı kabuklanma oluştu doktora götürdük ilk egzama dedi ilaç verdi ve geçmedi, sonra başka bir doktor kazıntı aldı ve mantar dedi ve yine geçmedi, şimdide sedef olabilir dediler ve sonunda biyopsi aldılar daha sonuç çıkmadı ama böyle bir sorun başına gelen varmı ? Varsa iyileşmesi için nasıl bir yol izlediniz