Eşimin bir yakını evleniyor akşam olcak dügün ve benim bebeğimin tam uyku saati anası sırf millete göstermek için gelsin diyor ama gider gitmez ağlayacak uyku saati olduğu İçin ne yapayım kızlar eşim ağlarsa tur atarız olmadı eve döneriz diyor ( erken dönmek işime gelir ) ama bende diyorum ki anneme bırakalım uyusun bizde 1 saat oturup kalkalım..
karar veremedim