Duru07 evet genel olarak iki yaş olan çocuklarda görülüyor diye biliyorum ve genellikle yorgunluktan kaynaklı olduğunu biliyorum. Çocuk gözü kapalı şekilde çığlık çığlığa ağlıyor kendini oradan oraya atıyor yani kısaca sizi duymuyor ve görmüyor çok ayrıntısıni bilmiyorum biz yaşamadık ama siz birde bu konuyu araştırın isterseniz.