Kızım tam 2 yaşında baya bir kelime söylüyor cümle de kuruyor ama soru sorduğumda cevap vermiyor ne söylesem papağan gibi tekrar ediyor mesela yemek yedirdim beğendin mi diyorum beğendin mi diyor su istiyor musun diyorum istiyor musun diyor hep bu şekilde 😔 sürekli konuşuyorum onunla öğrensin diye ama bir türlü öğrenemedi yoksa çok mu erken bilmiyorum ama Bi arkadaşım böyle devam ederse pedegoga görür dedi moralim bozuldu 🥺 ne yapmalıyım kızlar?