HiraNurveAnnesiii Ben dalin kullanıyorum kızım doğduğundan beri ama kaka lekesini felan zor çıkartıyor Siz hangi deterjanı kullanıyorsunuz lekeleri çabuk geçiren kaliteli olarak önerebileceğiniz bir deterjan var mı acaba ? 🌹
Tugcee11 HiraNurveAnnesiii lekeli olursa eğer önce beyaz sabunla çitiliyorum sonra leke çıkarıcı döküp bekletip öyle atıyorum makinaya yoksa çıkarmıyor uni baby kullanıyorum
tugbadeemiir HiraNurveAnnesiii HiraNurveAnnesiii omo yenidoğan çamaşır deterjanı kullanabilirsin. Çok ağır lekeler bile en fazla ikinci yıkamada çıkıyor.