Sevgili anneler öncelikle hayırlı ramazanlar bu ay tüm annelere kolaylıklar getirsin inşallah kızım 6 aylık gribal enfeksiyona bağlı olarak kulağında enfeksiyon başlamış antibiyotik başladık antibiyotik ishal ve pişik yaptı ateş falan yok normal mi yapar mı bu tür ilaçlar böyle şeyler. Bugün sağlık ocağına gideceğim gitmeden fikir almak istedim şimdiden teşekkürler