Bilgebilge Arkadaşlar merhaba. Kızım 3 aylık bugün rota aşısı yaptırdık. Yaptırdıktan 15 dk sonra ilaç kadarını kustu. Rengi şeffaftı. Acaba ilacın hepsini kusmuş mudur etkisi kalmamış mıdır
Bilgebilge bireylul öyle mi çok sevindim. Zaten ilaç da baya vardı. Hem maliyetli hemde önemli bir aşı olunca endişe ettim hiç fayda etmeden kustu mu diye
ipekbocegimmm Hemşire yaptırdığımız sırada kusması önemli değil zaten ağzına geldiği anda emilen bir aşı demişti.
Deletedmom5284 Benim sorduğum doktorda kusarsa tekrar yapılabilir demişti bilemiyorum bağırsaklara inmesi gerekiyor falan yazıyordu internette