Ben 6. Hastalığa benzettim yeğenim de oldu düşmeyen ateş sonra bütün vücudu böyle oldu kızarık şeklinde doktorlar anlamadı sonra nette denk geldim aynısını yaşadı bu kızarıklık hastalığın geçtiğini ve bağışıklık kazandığını gösterirmiş genel olarak oluyormuş bebeklerde sizde araştırıp bakın bi