Kızlar merhaba, kullananlara F9 modeli ile ilgili birkaç sorum olacak , inşallah cevap bulurum.
Sensör olmamasının olumsuzluğunu yaşadınız mı?
Çoklu harita özelliğini bizzat yaşayarak deneyimlediniz mi?
Harita hariçi çocuklar kırıntı döktü diyelim, direkt açıp tek odayı süpür/sil yapabiliyor musunuz?
Halı varken mop yapınca halı ister istemez etkileniyor mu?
F9 yerine D9 kullananlar da yazarsa extra mutlu olurum, herkese sevgiler ✨