Merhaba anneler. Bebeğim 8 aylık olmak üzere şimdiye kadar kahvaltılarında verdiklerimi hep tek tek verdim yani her şeyi karıştırıp mama gibi yapmadım hiç. Amaç benim için şu an doyması değil tatlara tek tek alışması ve yeme kültürü kazanması. Ama son zamanlarda çevremden sürekli tepki alıyorum ve acaba ben mi yanlış yapıyorum diye düşünüyorum. Sizler nasıl düşünüyorsunuz?