Kizim 3 yasinda 3 gun önce özel bölgesi beyazdı ve kasiyordu kıyafetin uzerinden pamukçuk gbi temizledim travazol surdum bitmişti 2 günde disardaydik ve çok cis yapmadi suda icmedi gece çişe kaldırdım acıdı dedi az cis yapti sabah iç camasirinda bizim reglimiz son gününde peçeteye gelen soluk renkte bir kan lekesi vardi sabah şu icirdim zorda olsa 2 kere açıyor dedi az yapti suan 3. Yu normal yapti aciyorda demedi bakıyorum leke vs hicbirsey de yok başına bu durum gelen varmi kıpkırmızı kan değildi açıkçası suan da durumu iyi olunca takip ediyorum ama o leke aklıma takıldı zar ina zarar verme ihtimali varmi gece kasidiysa uyurken diye aklımdan çıkaramıyorum bunu