Kızlar nerdeyse bir hafta oldu kızım isilik doktora gittik krem verdi kullanıyoruz ama geçmedi daha.yavrum uyurken bile kaşıyo boynunu çok üzülüyorum. Ne yapsam daha çabuk geçer. Hergun duş alıyoruz bazen iki kere aldiriyorum 😥😥 bı tavsiyesi olan var mı 😏