Arkadaşlar kızım 2 gün sonra 7 aylık olacak. Son doktor kontrolünde doktora sürekli ellerini ve ayaklarını döndürdüğünü söyledim, normal değil yapmaması lazım, gözlemle gerekirse video çek dedi. Ben de evham yaptım, kafaya taktım bir kere… sırtüstü yatarken de ayaklarını yere koymuyor, coğunlukla 90 derece açıyla bacaklarını dimdik havaya dikip öyle duruyor. Elinde bir şey olmadığı zamanlar ellerini döndürüyor. İyice takıntı yaptım, acaba sizin de bu aylardaki çocuklarınız benzer hareketler yapıyor mu yoksa kafaya takmakta haklı mıyım?